]]>

Let's go Korea ... DAE ~~ HAN MIN GUK !!!
Retrouvez le best of de mon voyage en Corée du Sud

Friday, September 02, 2005

Preparation ~ part II

Les choses se précisent - je viens de recevoir mes billets d'avion (Korean air) :P

Mes congés on été accepté (encore heureux) ... mon passeport est au chaud, ... plus que deux semaines avant le grand départ et finir les préparatifs.

Deux semaines qui risquent d'être bien remplie, ... vivement les vacances :D



Things are getting more clear - I just accepted my flight tickets ^__^V (Korean air).

My boss accepted my vacation (fortunatelly ^^;;) ... my passport is ready ... only two week before the big day, and to finish to prepare.

Two weeks that would be quite busy, ... thanks God, holidays are soon :D

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

par contre, oublie pas de pointer sinon, tu vas foutre le bordel dans la prog ;-)))

2/9/05 22:02

 
Anonymous Anonymous said...

why does it seems that u prepare so many things and so long time @_@;;;;
bibu

11/9/05 09:13

 

Post a Comment

<< Home